DİA MOBİL
DİA MOBİL
Mobil Düşün, Mobil Yönet!
DİA Mobil, Sıcak Satış, Soğuk Satış, Depo Sayımı, Yönetimsel İşlevler gibi faaliyetlerin endüstriyel el terminalleri, yeniçağın cihazları akıllı telefonlar ve tabletler üzerinden kolaylıkla yapılabilmesine olanak sağlayan DİA mobil yazılım, işletmeye mobil özgürlük kazandıran bir ÇÖZÜM’dür. Android, iOS işletim sistemine ait tüm cihazlar DİA Mobil tarafından desteklenmektedir.
DİA Mobil sayesinde işletmeler satış personelleri ile araçlarında fatura kesme özgürlüğünü yaşıyor, işlemlerini hızlı ve pratik bir şekilde tamamlıyor ve işletme verimliliğini arttırıyor. Sadece satış personelleri değil tüm kullanıcılarınız cep telefonlarından veya tabletlerinden sisteme bağlanıp stok durumu, müşteri veya tedarikçi bakiyeleri hakkında raporlara anında ulaşabiliyorlar. Bu ve bunun gibi birçok işlev sayesinde DİA Mobil işletmenizi yeniçağın ihtiyaçlarını karşılamaya bir adım daha yaklaştırıyor.
Yeni Çağa Ayak Uydurun Rakiplerinize Fark Atın!
Genel Özellikler – Zaman ve Mekan Yok, Her Yerden Yönetim!
Kolay ve hızlı öğrenilebilen pratik kullanım arayüzü
Tamamen online olarak masaüstü sistem ile tam entegrasyon
Sıcak Satış: Araçta fatura keserek satış
Soğuk Satış: Saha elemanı ile sipariş alımı
Rota Takibi: Belirli rotadaki müşterilerin sırası ile takibi
Rota Ziyaret Analizi: Ziyaret notlarının ve işlem koordinatlarının analizi
Mal Kabul: Verilen Siparişlerin depo üzerinden mal kabulunün yapılabilmesi
Mobil Tahsilat: Sahadan yapılan tahsilatların takibi
Mobil Ödeme: Sahada yapılan ödemelerin takibi
Stok programı: Stok durumu ve hareketlerinin kontrolü
Cari: Cari bakiye ve ekstresinin kontrolü
Fiyat Gör: Satış esnasında barkod veya kod üzerinden stok fiyat inceleme
Barkod üzerinden hızlı satış imkanı
Seri Numarası okutularak satış
Satın Alma: Depodan Alım irsaliyelerinin girilebilmesi
Tüm raporların anında e-posta ile gönderilebilmesi
Görev Takip Sistemi: Departman ve personel görevleri oluşturma ve görüşme notları ile yönetebilmesi
Müşteri İlişkileri Yönetimi: Sahada potansiyel kartı açarak tüm işlemlerin takibi ve yönetebilmesi
Servis Hizmet Yönetimi: Yeni arıza kaydı açma ve tüm servis süreçlerinin yönetilebilmesi.
V
DİA
Küçük bir istemci programı ile kullanılır.
Daha az kaynak harcar.
Her platformda çalışır. (Windows, Linux ve Mac OS X.)
Aynı anda birden fazla işlem yapmaya olanak verir.
Otomatik yedekleme ve kopyalama yapar.
Eski verilere dönüş yapılabilir.
Tüm güncellemeleri otomatik ve şeffaf bir şekilde yansıtır.
Güncellemeler veri bütünlüğünü bozmaz.
Her zaman en son sürüm kullanılır.
Kullanıcı ihtiyaçları hızlı bir şekilde karşılanır.
Şirketin tüm kullanıcıları aynı sunucuyu kullanır.
İnternetin olduğu her yerden kullanılabilir.
Her modül gerçek zamanlı olarak entegredir.
Kullanıcılar uzaktan destek alabilirler.
Diğer Yazılımlar
Bilgisayara kurulan program paketin kendisidir.
Daha fazla kaynak harcar.
Tek bir işletim sistemi üzerinde çalışır.
Aynı anda tek bir işlem yapılabilir.
Kullanıcılar yedeklemeyi kendileri yapmak zorundadır.
Bilgileri geri yüklemek için teknik destek gerekir.
Güncellemeyi herkes kendi takip etmek zorundadır.
Güncellemeler veri bütünlüğünü bozabilir.
Güncellemeler elle yüklenir.
İstenen güncellemeler kullanıcılara çabuk dönmez.
Farklı yerlerdeki şirket birimleri birbirine bağlı değildir.
Genellikle tek bilgisayara kurulur.
Her modül gerçek zamanlı olarak sisteme entegre değildir.
Destek için teknik kişinin ofise gelmesi gerekir.
Neden DİA Mobil Yazılımına Sahip Olmalısınız?
Teknoloji çağı beklentilerimizi her geçen gün artırıyor. Büyük firmalar ve işlerini her an takip etmek isteyen işverenler yönetim sistemlerini mobil program ile yanında taşıyor. DİA Mobil de bu alanda diğer yazılımlardan farklı olarak geliştirdiği akıllı cihazlara entegre yazılımı sayesinde stok yönetiminden satışa, müşteri takibinden servis hizmetlerine kadar her yönetim aşamasına dilediğiniz an ulaşmanızı sağlıyor. Eğer siz de çağın ve rakiplerinizin gerisinde kalmamak istiyorsanız firmalarınızı mobil uygulama dünyasına dahil etmelisiniz. DİA Mobil ile firmalarınız ve çalışanlarınız arasında hızlı iletişim ağı sağlayacak, online yönetim rahatlığını yaşayacaksınız.
Dia Yazılım Samsun Bayi olarak 2014 yılından bu yana hizmet vermeye devam ediyoruz,
Dia Yazılım Samsun Bayi, 30 yılı aşan tecrübesi ile yanınızda,
Dia Yazılım Samsun Bayi, Uygulama Danışmanlığı Hizmeti ile tüm iş süreçlerinizde yanınızda,
Dia Yazılım Samsun Bayi, özel rapor tasarımları ile ihtiyacınız olan esnek raporları hazırlar,
Dia Yazılım Samsun Bayi, E-Devlet çözümlerinde de yanınızda,
Dia Yazılım Samsun Bayi, depo stok takip sisteminizi yönetir,
Dia Yazılım Samsun Bayi, barkodlu stok takip sisteminizi kurar,
Dia Yazılım Samsun Bayi, müşteri takip sisteminizi kurar,
Dia Yazılım Samsun Bayi, CRM ve ERP ihtiyaçlarınızda yanınızda,
Dia Yazılım Samsun Bayi, B2B bayi sipariş sisteminizi kurar,
Dia Yazılım Samsun Bayi, B2C E-Ticaret sisteminizi kurar
Dia Yazılım Samsun Bayi, Restoran yazılımı ihtiyaçlarınız için Dia yazılım ile hizmet sunar,
Dia Yazılım Samsun Bayi, proje yönetim sistemi ile tüm iş süreçlerinizi yönetebilirsiniz,
Dia Yazılım Samsun Bayi, teknik servis yazılımı ile esnafımıza hizmet verir,
Dia Yazılım Samsun Bayi, görev takip sistemi ile şirket içi iş akış süreçlerinizi kurgular,
Dia Yazılım Samsun Bayi, potansiyel müşteri süreçlerinizi takip eder,
Dia Yazılım Samsun Bayi, Bitki Koruma Ürünleri takip sisteminizi kurar,
Dia Yazılım Samsun Bayi, perakende satış sisteminizi kurar,
Dia Yazılım Samsun Bayi, sanal pos uygulaması ile tahsilatlarınızı kolaylaştırır,
Dia Yazılım Samsun Bayi, mobil uygulamalar ile tüm işlerinizi sahadan takip etmenizi sağlar,
Dia Yazılım Samsun Bayi, Dia Yazılım'ın güvenli bulut sunucularından çalışan Dia Ticari Yazılımlara profesyonel destek verir.